Обмін та повернення
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно з Законом України «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості
Компанія здійснює повернення і обмін такого товару відповідно до вимог законодавства.
Згідно з нормами чинного Закону, ви можете повернути товар відповідної якості або конвертувати його, якщо: товар не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.; товар повністю укомплектований і збережено фабричну упаковку; збережено всі етикетки і маркування виробника; товар зберіг товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Заява на повернення товару буде розглянуто впродовж 24 годин.
Повернення коштів здійснюється шляхом зарахування платежу на банківську карту клієнта впродовж 24 годин після отримання поверненого товару.
Гарантії:
Гарантії та послуги, які ми надаємо під час транспортування:
- Якісна упаковка. Ми використовуємо спеціальні технології при пакуванні скляних виробів, які мінімізують ризик пошкоджень під час транспортування. Усі посилки відправляються у щільних картонних коробах, ретельно заклеєних скотчем. Кожна посилка маркується спеціальною наклейкою «Обережно! Крихке скло».
- Відповідальність за збереження посилки та кількість товарів у ній. ПРИ ОТРИМАННІ ЗАМОВЛЕННЯ НЕОБХІДНО:
- Звірити кількість фактично отриманих коробів із кількістю місць у ТТН.
- Перевірити цілісність упаковки та контрольної липкої стрічки (скотчу) на коробах.
- Підтвердити отримання замовленого товару у цілісному вигляді, поставивши підпис у відомості перевізника.
- ЯКЩО УПАКОВАНА ПОСИЛКИ ПОШКОДЖЕНА АБО ВІДКРИТА, СЛІД: перевірити кількість та цілісність всіх одиниць замовлення згідно з накладною;
- Якщо упаковка не була пошкоджена, але у посилці відсутня продукція (зазначена в накладній), слід якнайшвидше зв'язатися з менеджерами компанії "Lopo".
Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну.